Suka Blog Ini?

Ikut Dengan Email

Hati Seorang Isteri

14 November 2006

Permata Untuk Isteri Aku

Photobucket - Video and Image Hosting




Telah ku siapkan...,
Satu daerah paling sunyi...,
Dalam hati untuk kau isi sebagai isteri...,
Untuk kau penuhi dengan kemulian seorang wanita...,
Untuk kau beri erti dengan kelembutan...,
Untuk kau hargai dengan kasih sayang...,
Ku ingin kau jadi wanita mulia...,
Yang tahu harga diri dan hati...,
Seorang lelaki bernama suami...,
Kerana engkau isteri...,
Ku ingin kau mengerti...,
Bahawa hidup ini...,
Tak semudah yang kita janjikan...,
Kerana kau isteriku...!

7 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

yey yey..entry kita same yerk, aku letak lirik lagu, ko pun taruk lirik lagu gak...muehehehe, apepun lagu ni memang best, wat para2 isteri leh menitiskan air mata, tapi lagu ni sesuai dari suami yg cam ala2 solehin gitu...

Fadh said...

rafflesia merah : a'ah...cam berjanji lak kite yer...lagu nie aku tuju untuk isteri yang tercinta di hari lahirnya pada 11.11.2006 yg lalu...aku tgh selongkat brg2 dlm kotak...cari sajak untuk dia sblm kami diijabkabulkan...tapi tak jumpa lagi...nanti aku letakkan...!

ayu_mkay said...

huhuhu syahdu nyer dpt lagu sadis dr seorg yg bergelar suami...

moga bahagia hingga ke akhirnya

Fadh said...

ayu_mkay : terima kasih seadanya...sememangnya aku terlalu amat menyayangi dia...tapi aku nie jenis yg tak pandai nak tunjuk yang aku sayang sesangat kat dia...moga Allah membahagiakan kami selamanya...!

RaFFLeSiA MeRaH said...

lelaki normal la mcm tu, tunang aku pun same...x reti langsung nak tunjuk syg...tension jer aku nihhh....muehehehe...

ZaKiN said...

wah.. akak RM.. ko luah hati ko kat sini ka.. mukakkaka..

tumpang lalu tuan rumah.. hehehe..

Fadh said...

maniq : akhirnya masuk gak ko...he he he...lalu laa byk kali pun tak per...tapi tinggalkan laa jejak...senang aku nak jejak...cam rimau gak...jejak ko bleh dihidu...!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...