Suka Blog Ini?

Ikut Dengan Email

Hati Seorang Isteri

04 October 2006

001 : Aku Masih Baru...!

sebenarnya..., aku tak tau nak tulis apa kat blog ni..maklumlah kali pertama ada blog sendiri...byk lagi yang aku kena belajar...aku tau pasal blog nie pun secara tak sengaja...member sekerja aku buka satu blog..."bicarakudisini"...pastu aku try masuk blog nie dan baca semua yang ditulis...aku jadi tertarik dengan apa yang ditulis...dan selepas tu aku jadi pengunjung setia blog milik maniq kayangan... kemudian gatal tangan lak nak buat blog sendiri...aku pun try buat ikut step yang ada disediakan...dan akhirnya wujudlah blog nie...kalau nak dikatakan setahun jagung memang tak layak sebab tak sampai setahun jagung pun... baru nak mencari benih jagung untuk ditanam...ntah tumbuh ntah kan tidak...namun aku akan cuba sedaya mungkin untuk kekal menulis di blog nie...semoga ada yang sudi singgah dan sudi pula menjadi teman bicara...kepada semua...semoga selamat segalanya.

4 comments:

ZaKiN said...

salam kenal...
Selamat berbicara di alam maya erk..!! Terima kasih kerana sudi singgah di blog saya tanpa saya sedari... Sesama kongsi citer pas nih tau.. Dan saya tunggu entri anda seterusnya..!!

ayu_mkay said...

tidak akan ada yg lama tanpa yg baru... slmt dtg ke dunia blog yg penuh cabaran (cewwwwwaahhhh.. pdhal diri pun msh baru lagi.. hehehe)..

slmt menulis dan terus menulis...

Azhar Ahmad said...

Tersukan usaha murni tu... Tak salah kita bewrkongsi cerita... Biarlah aku menjadi orang kedua....

Apapun gaya bahasa kau aku teringatkan seseorang....

Azhar Ahmad said...

Tidak kisah samada baru atau lama... Yang pastinya kesungguhan dalam membuat suatu kerja (i means blogging) menjadi syarat utama. Apa perlu kita buat blog kalau kita sendiri kedekut pengalaman dan ilmu...

Salam perkenalan dari saya, Azhar Ahmad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...