Suka Blog Ini?

Ikut Dengan Email

Hati Seorang Isteri

07 June 2011

213 : Wiit Wiit


Muhammad Aqeef Faiq adalah anak ketiga aku. Berusia 3 tahun pada bulan Disember nanti. Percakapannya yang pelat sering menimbulkan kekeliruan dan akhirnya mencetuskan kelucuan.


Salah satu kegemaran si Aqeef nie ialah Wiit Wiit. Kalau nak tahu, Wiit Wiit ialah jentolak. Tiap kali nampak jentolak, dia akan menyebut Wiit Wiit. Mulanya aku tak faham apa yang disebut tapi bila dia menunjuk ke arah jentolak, barulah aku faham.

Disebabkan kesukaannya terhadap Wiit Wiit, maka aku belikanlah permainan model jentolak untuknya. Punyalah suka sampai tak henti-henti mulutnya menyebut Wiit Wiit. Apabila melihat keletah si Aqeef bermain dengan Wiit Wiit, aku dapat merasakan kegembiraan dan kepuasaan yang sukar aku istilahkan dengan perkataan walau aku tahu paling lama pun Wiit Wiit itu boleh bertahan adalah 1 hari.

2 comments:

Darab Dua said...

gua syak witt.witt tuh maksud dia nak duit. heh!

Fadh said...

darab dua :

a'ah dia nak duit dr pakcik darab dua hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...