Suka Blog Ini?

Ikut Dengan Email

Hati Seorang Isteri

18 March 2011

199 : Diri Dipanjat Usia



Hari ini genap 34 tahun aku bermastautin di bumi ALLAH...34 tahun yang lalu, bermulalah riwayat hidup seorang bayi lelaki yang dilahirkan pada hari Jumaat tepat jam 12.20 tengahari(mengikut masa yang dicatat pada surat beranak)...kini setelah 34 tahun berlalu, bayi kecil itu telah pun dewasa...punyai seorang isteri yang setia menemani di saat suka duka...punyai 4 putera yang menjadi racun dan penawar dalam diri.



Telah banyak yang dilalui...telah banyak yang dialami...telah banyak yang dirasai...telah banyak yang dikecapi...telah banyak yang diharungi...telah banyak yang dideritai.



Adakala suka mewarnai hidup...adakala duka mencorak hidup...semuanya berputar silih berganti...bagaikan putaran roda...ada masa di atas...ada masa di bawah...semuanya terjadi sebagaimana yang telah ditakdirkan oleh Allah...



Dan sudah semestinya...di hari lahir aku yang ke 34 ini...aku mengharapkan yang terbaik di dalam hidup aku bersama keluarga...moga Allah masih punyai belas ehsan terhadap aku...hambaNYA yang sering leka, alpa, lalai dan lupa untuk mengucapkan syukur di atas segala nikmat yang telah DIA kurniakan untuk aku selama 34 tahun aku menumpang di atas bumiNYA.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...