Suka Blog Ini?

Ikut Dengan Email

Hati Seorang Isteri

08 April 2010

147 : Mengundang Maut

 Semakin hari tahap keselesaan aku memandu kian hilang. Semuanya gara-gara jalan Temerloh - Triang dan Triang - Kemayan mengalami kerosakkan yang amat teruk. Malah telah pun berlaku beberapa kemalangan akibat dari jalan yang merupakan salah satu keperluan kini berlubang dan merekah di sana sini. Berikut aku paparkan beberapa gambar yang aku rakamkan pada 6.4.2010 sekitar jalan yang menghubungkan Triang dan Kemayan. Saksikan dan nilaikan sendiri.





gambar-gambar di atas aku rakamkan di simpang bukit mendi


gambar-gambar di bawah pula aku rakamkan di hadapan stesen minyak shell paya lang



6 comments:

LotsOfLove-Pearls said...

Fadh..

Hohooo..
Teruk!

Huhu..
Kepada yang berkenan, boleh pertimbangkan keperluan pengguna jalanraya ini..

Fadh said...

LotsOfLove-Pearls :

mmg teruk pun...banyak lgi tempat2 yg aku nak rakam kan dan upload kat cni.

Jejaka Desa said...

Bahaye weh.Boleh nyasor moto weh..

Fadh said...

jejaka desa :

mmg bahaye terutama kepada penunggang motorsikal sebab klau mereka xperasan dan last minit baru nak elak...teruk padahnye.

Don Balon said...

Tok nan tok naik moto..sebak tu dia buat dek je...kuikui

Fadh said...

don balon :

hahaha mmg pn...dia sedak nyador dlm merc hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...