Suka Blog Ini?

Ikut Dengan Email

Hati Seorang Isteri

06 April 2010

145 : Debar Ini Makin Memuncak

Entah kenapa dan mengapa...debaran di dada aku semakin kuat terasa sedangkan sebelum ini telah 4 kali aku melaluinya. Sepatutnya pengalaman lalu bisa membetahkan diri menghadapi saat-saat getir itu. Namun debaran kali ini aku rasakan lebih hebat dari sebelumnya hingga menyesakkan nafas tiap kali aku memikirkannya.
 
Semoga kelahiran anak ke 5 aku ini dipermudahkan oleh Allah dan anak serta isteri aku akan selamat sejahtera hendaknya. AMIN.
 

11 comments:

Faizal Rahman said...

Biasa lah tu..

al-mankaraqi said...

rileks lar yat.......kalau nikoh dua lagi berdebor......

endiem said...

semoga selamat semuanya.

Fadh said...

faizal rahman :

tapi kali nie debar dia lain macam

al-mankaraqi:

klau xnikoh2 lagi debor weh

endiem :

insyallah...

Mazru Majid said...

salam..

rilek ar..xde mende nye te

Fadh said...

mazru :

koi cube rileks tp debor dia lain macam jer...

UNIVERSITI MENGKARAK said...

Tahniah sahabatku...meramaikan umat Muhammad S.A.W

Fadh said...

universiti mengkarak :

terima kasih...amanah dari ALLAH.

IS said...

Tahniah ... Tak tau pun ko nak dapat orang baru ... Ingatkan dulu ckp nanti dulu. Heheheh.
Moga dapat baby gurl hendaknya. Amin.

LotsOfLove-Pearls said...

Amin..
Semoga semuanya baik2 saja..

Fadh said...

IS :

xsangke sebenarnye...eksiden heheehe
tapi last scan jelas dan nyata masih lg boy...
LotsOfLove-Pearls :

thanks dearie...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...