Suka Blog Ini?

Ikut Dengan Email

Hati Seorang Isteri

18 March 2010

141 : Selamat Hari Tua



                                                   inilah 'secret recipe' Temerloh...

Hari ini genap 33 tahun aku bermastautin di bumi ALLAH...33 tahun yang lalu, bermulalah riwayat hidup seorang bayi lelaki yang dilahirkan pada hari Jumaat tepat jam 12.20 tengahari(mengikut masa yang dicatat pada surat beranak)...kini setelah 33 tahun berlalu, bayi kecil itu telah pun dewasa...punyai seorang isteri yang setia menemani di saat suka duka...punyai 3 putera yang menjadi racun dan penawar dalam diri...dan bakal mendapat putera yang ke 4(mengikut 'scan' pada hari ini, 18.03.2010).

antara kek-kek yang dijual...

Telah banyak yang dilalui...telah banyak yang dialami...telah banyak yang dirasai..telah banyak yang dikecapi...telah banyak yang diharungi...telah banyak yang dideritai...

 anak-anak aku sedang memilih kek 'Ben 10'...

Adakala suka mewarnai hidup...adakala duka mencorak hidup...semuanya berputar silih berganti...bagaikan putaran roda...ada masa di atas...ada masa di bawah...semuanya terjadi sebagaimana yang telah ditakdirkan oleh Allah...

telan air liur aku bila tengok harga...

Dan sudah semestinya...di hari lahir aku yang ke 33 ini...aku mengharapkan yang terbaik di dalam hidup aku bersama keluarga...moga Allah masih punyai belas ehsan terhadap aku...hambaNYA yang sering leka, alpa, lalai dan lupa untuk mengucapkan syukur di atas segala nikmat yang telah DIA kurniakan untuk aku selama 33 tahun aku menumpang di atas bumiNYA...

sedang memerhatikan 'awek' mengambil kek yang aku pilih...


'awek' sedang memproses sesuatu...



sibuk memilih kek...macam laa birthday diorang...

hehehe...terbang RM52.50...duit aku jual sawit...



dan...inilah kek yang aku pilih...'choclate fudge'...separuh jer yg aku beli hehehe

8 comments:

piewahid said...

betul, hari jadi sepatutnya ditukar kepada hari tua..

moga sntiasa cemerlang berbahagia skeluarga dunia akhirat.

Fadh said...

piewahid :

lepas nie kena ucap selamat hari tua...supaya org yg kita ucapkan tue rasa diri dia semakin tua...terima kasih.

endiem said...

selamat hari jadi, selamat hari tua

Mazru Majid said...

selamat ari jadi..tua dah yak

Jejaka Desa said...

Menamboh lagi sorang yek.Tahnioh weh.........

Fadh said...

endiem :

terima kasih

mazru :

thanks

jejaka desa :

alhamdulillah...rezeki dar Allah

Puteri Satu said...

laa...besday ko ke... selamat hari jadi..semogha panjang umur dan dimurahkan rezeki... SR temerloh... huhuhu... tempat celebrate besday hubby aku this year...ahaks...

Fadh said...

puteri satu :

ye laa birthday aku yg ke 23 hehehe...1st time aku masuk SR...terbeliak mata aku tgk harga kek2 kat situ...last2 aku belei separuh jer kek tue hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...