Suka Blog Ini?

Ikut Dengan Email

Hati Seorang Isteri

21 February 2010

137 : Terima Kasih PTS

Dalam bulan Disember tahun lepas, aku ada meletakkan satu iklan tentang peraduan Saya Mahu Hadiah PTS: Baca & Menang!...menurut penganjur, seramai 200 orang terawal yang meletakkan iklan tersebut diblognya akan menerima sebuah buku dari pihak penganjur...Alhamdulillah, blog ini telah terpilih dan aku sudah pun menerima hadiah berupa sebuah buku seperti yang dijanjikan...Terima Kasih PTS PUBLICATIONS & DISTRIBUTORS SDN BHD di atas kiriman hadiah tersebut. Saksikan gambar-gambar di bawah...

 bungkusan yang aku terima sebaik pulang dari sekolah

 dipos secara laju

 
isi bungkusan yang aku terima

 
 surat makluman

 
surat akuan penerimaan

 
 inilah buku yang aku terima

4 comments:

al-mankaraqi said...

tahniah encik cuyat!

endiem said...

tahniah..baca jangan tak baca..

Fadh said...

al-mankaraqi :

terima kasih

endiem :

sebenar nye aku mengharapkan buku lain tp diberinya buku ini...apa2 pn alhamdulillah...aku xbaca pun lg...

jailson f. barreto said...

As of now I am following your blog.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...