Suka Blog Ini?

Ikut Dengan Email

Hati Seorang Isteri

13 October 2009

118 : Andai Ku Miliki Semalam

Siri memenuhi permintaan 'orang tanpa nama' diteruskan lagi. Kali ini aku kongsikan bersama semua, sebuah video klip juga dari kumpulan Search yang bertajuk "Andai Ku Miliki Semalam". Lagu ini juga dipetik dari album 'Gema Di Timur Jauh'. Lagu nie menjadi santapan halwa telinga aku ketika aku tinggal bersama kakak aku yang aku panggil Andak di Taman Beserah, Kuantan Pahang. Ketika itu aku terpaksa mengulang peperiksaan SPM 1995 setelah sekadar memperolehi pangkat SAP dalam SPM 1994. Dengarkan...








4 comments:

mr.Sen$ei said...

terbaik rodong...kehkehkeh..sedap lagu nih..sedap...dah lama tak dengar kat radio....sekarang asik lagu baru je...kalau takde yg lama mana nak ada yg baru...ye dok?

-tambest-

Webmaster@Echam said...

Perghhh.. best lagu ni. Lagu peberet koi masa kecik.....

UNIVERSITI MENGKARAK said...

weh...amy..pheii witttt

awok ingat lagi dak..album gemuruh weih....

Fadh said...

mr.Sen$ei :

tapi era rock penghujung 80-an dan 90-an tetap terbaik bro...

Webmaster@Echam :

mmg best...byk kenangan yg bersangkut paut dengan lagu nie.

UNIVERSITI MENGKARAK :

wei awie kuikuikui

ingat weh...mana bleh lupa...kaset nye pun koi simpan lagi... tp bukan album gemuruh laa tp double trouble...gemuruh tue tajuk lagu...terbaik weh...tapi double troble 2 kureng sikit laa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...