Suka Blog Ini?

Ikut Dengan Email

Hati Seorang Isteri

09 October 2009

116 : Semangat Yang Hilang

Mungkin ada yang tertanya-tanya ke mana menghilangnya tuan punya blog ini. Tak...tak hilang. Aku tak ke mana-mana pun. Masih lagi di sini cuma semangat aku hilang. Kenapa dan bagaimana boleh hilangnya semangat aku...jangan ditanya kerana aku sendiri tak tahu jawapannya cuma yang aku tahu aku kehilangan semangat untuk berblog. Dan mungkin lagu ini jawapan terbaik yang boleh aku berikan di ketika ini. Dengarkan...



11 comments:

Don Balon said...

Antara lagu pebret koi mengapok...

Sahabat,
perhatikanlah dunia..
ada 14 juta perkara setiap hari yang boleh ditulis..

-----DonBalon Cyberjaya2009

kuikui

relevan said...

Haa..tu lah..aok g bertapa ke wehh?..

Anonymous said...

Salam

Waris Pawang Ismail ni rok habis!! cayala.. Tapi lagu yg mula-mula dulu lagi best..lagu rok cintan tu la!!

Malam tadi I mimpi kat you la dgn lagu rok cintan tu..boleh tak uploadkan sekali lagi.. I tunggu ya!!

~ cikLisLas ~ said...

heheheh...hahahahhaha....huhuhuhuhu.....ade jgk n3 bru!!!aku tggu n3 ko yg btjuk...khusssssss semangat!!hehehehe

dzul said...

hilang semangat pulak dah..mcm2 la aok

Fadh said...

Don Balon:

byk yg koi boleh tulis. draf saje dh berbelas...semuanya separuh siap ditulis. koi nie lain sikit...klau otok pening memang idea hilang kuikuikui

relevan :

koi bertapa dalam bilik jer he he he

Anonymous :

salam kembali...siapa nie? elok laa kenalkan diri...klau niat tue ikhlas laa... lain yg mana se yg aok nak dengor?

~ cikLisLas ~ :

huhuhu...tunggu laa ko...aku tengah seru semangat nie...klau semangat ko yg datang kat aku...jgn salahkan aku plak!

dzul :

nokk goner kan mengkalar dah nama manusia...byk laa perangai yg x senonoh nye he he he

Anonymous said...

Salam.

Saya peminat awak. Jangan mare...

Lagu tu lagu intro masa buka blog you. Sometimes in May and June this year......

Saya ikhlas dan tiada apa-apa niat yg tak baik. Jauh sekali ada "udang disebalik mee"

Saya tunggu ya!!

Fadh said...

Anonymous:

salam kembali,

jika betul ikhlas eloklah perkenalkan diri tue...email saya fadhlur77@yahoo.com.my... rasanya lagu yg awk maksudkan tue lagu kumpulan search...nanti saya upload tapi lepas upload, kenalkan diri yer.

Anonymous said...

Salam.

Lagu tu bukan dari Search. Kalau boleh uploadkan satu demi satu..hingga sampai pada lagu yg saya maksudkan itu. saya yakin awak boleh imbas semula memory dan semangat kental awak tu..harap boleh ya..

Tkasih.

Fadh said...

Anonymous :

salam kembali,

Ah sudah awk nie...jadi kerja plak aku nak upload satu persatu...!

Fadh said...

nie siapa pulak yang menyamar jadi aku nie? mcm2 laa klau dah dibuka ruang komen nie untuk org yang tak punyai blog!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...