Suka Blog Ini?

Ikut Dengan Email

Hati Seorang Isteri

17 June 2009

109 : Waris Penyambung Zuriat # 2


Dalam hidup aku ada beberapa tarikh yang menjadi titik perubahan dalam diri. Salah satu daripadanya ialah 14.06.2006. Ini adalah tarikh kelahiran anak aku yang ke-3. Sepanjang menanti kelahirannya, banyak peristiwa suka duka yang aku tempuhi terutamanya perisitwa aku hampir disumbat ke dalam penjara gara-gara kejadian amuk yang berpunca dari hati yang panas.

Kelahirannya sebagai penambah seri dalam keluarga aku. Lahir dengan berat 3.2kg tepat jam 5.02 petang. Aku namakannya Muhammad Hakeem Danish. Muhammad membawa maksud Yang Terpuji dan sebagai mengambil berkat dari nama Rasulullah SAW. Hakeem membawa maksud Yang Bijaksana dan Danish pula bermaksud Yang Bijak dan Berpengetahuan.

Pada 14.06.2009 yang lalu, Arekeem atau De(panggilan pangkat dalam keluarga bagi anak nombor 3) telah menyambut ulangtahun ketiga berada di dunia ini. Tiada majlis cukup sekadar rasa syukur dipanjatkan kepada Allah.

Untuk cerita selanjutnya silalah ke blog
hati seorang isteri.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...