Suka Blog Ini?

Ikut Dengan Email

Hati Seorang Isteri

10 May 2009

104 : Kasih Sepanjang Hayat


Selamat Hari Ibu untuk emak yang amat aku sayangi, Jawiah Binti Sulong. Semoga emak sentiasa sihat dan mendapat kerahmatan dari Allah. Tiada galang ganti yang dapat menandingi kehebatan emak. Emak yang melahirkan aku, mengasuh dan mendidik serta membesarkan aku tanpa sekelumit rasa jemu. Aku sungguh bertuah kerana emak adalah emak aku. Selamat Hari Ibu.

14 comments:

BudAk hijAu said...

dem!touching siot!

Fadh said...

ha ha ha aku ingatkan ko hati keras...he he he

~ cikLisLas ~ said...

anak mak la katakan..hehe!

Fadh said...

~ cikLisLas ~:

ha ha ha mmg laa anak mak...xkan anak ayam plak kot he he he

UNIVERSITI MENGKARAK said...

Yatt,
Wa respek lu yatt.
Hiba gua baca citer tu...
pemuda yang baik hati...
Harap-harap kita semua mcm tu...

Kalau dulu siapa lagi yang asik pakai baju pagoda... lu lah yatt..

Tahniah.. Syukur aku ada rodong macam ni...

Ingat gua menoreh getah sama-sama dengan lu dulu.

Fadh said...

UNIVERSITI MENGKARAK:

ha ha ha biasa jer...dah jadi tanggungjawab bantu yang memerlu.

sekarang pun t-shirt pagoda masih jadi pakaian ruti koi hari2.

he he he ingat lagi awak nyek noreh sekali ngan koi dulu.

(¯`•._.•è-Nαβ•._.•´¯) said...

uikkssss.. ko ke neh ?? tak percaya.. tak percaya. Nampak baik jer masa kecik.. Nguhahaha...

ima shhs said...

Selamat Hari Ibu...

IS said...

Selamat Hari Ibu ... touching touching

Fadh said...

kasutsaiz4:

ha ha ha sekarang pun baik apa, baik ada makna he he he

ima shhs:

selamat hari ibu kembali

IS:

selamat hari ibu(sambil mengesat air mata)

Don Balon said...

Nostalgik ...:)

LotsOfLove-Pearls said...

Wah....
Anak Mama nie..
Mama mesti syg u..
nway..
Happy Mother's day, Fadh..
hehe..

Selamat Hari Bapa ar untuk ko..
hehe..

dandon said...

Perempuan yang bernama Jawiah bt Sulong ini adalah mak saya juga... maafkan anakmu ini mak kerana tiada hadiah atau kad sebagai meraikan hari ibu namun ku panjatkan doa agar mak sentiasa berada dalam lindungan Allah... dipanjangkan usia... dimurahkan rezeki... dan semua yang baik serta elok untuk mak.
Untuk Chu (nama yang kupanggil utk tuan punya blog ini) Alang nak belajar camana cara nak buat blog ... balik kg nanti tolong ajarkan

Fadh said...

Don Balon:

ha ha ha sekali sekali he he he

LotsOfLove-Pearls:

ha ha ha aku anak bongsu...pastinya yang lebih itu aku miliki he he he

thanks.

dandon :

Alang(abang aku no.2), kita tahu walau kita tak pernah tunjuk kasih sayang kita melalui pemberian hadiah kepada mak, cukuplah dengan selalu bertanya khabar dan pulang ke kampung menziarahi mak dan ayah. Dan kerana kasih sayang sepanjang hayat terhadap mereka, "Chu Masih Di Sini".

Insyallah, dengan ilmu yang tak seberapa yang ada pada Chu akan Chu ajar setakat yang Chu mampu.Insyallah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...