Suka Blog Ini?

Ikut Dengan Email

Hati Seorang Isteri

24 February 2009

090 : Biarkan Aku Menangis


Saat ini,

Sepi mengulit hati,
Menenggelamkan aku dalam lautan rasa yang tidak bertepi dan berdasar.


Tika ini,
Emosi merajai diri,
Melemaskan aku dalam lubuk akal yang berpusar dan berpinar.


Kala ini,
Sunyi menghimpit diri,
Menjerut aku dalam lembah budi yang berpintal dan beronar.

15 comments:

♥ adLya ♥ said...

aduh jgn le nangeh..uhukhuk...
jgn sedey2 ok.. :)

ayu_mkay said...

gambar dah macho dah.. berketul2 lengannya tapi naper nangeh pulok? oooo kau tak dapat masuk bertanding ekkk.. tu pasal kau sedeykan.

udah ler tuuuu.. tak lawolah orang laki nangeh :P

dzul said...

aku ingat..biarkan aku memanggis..

rupanya menanggis
ah, lantak aok la..

LotsOfLove-Pearls said...

oit..
naper plak kwn aku yang sorang neh?
pa hal?
ok, ok..
teruskan menangis..
lega skitkan?

manje said...

salam

nape cikgu nih??? terluka ker??

ASE1 said...

ish3 ...
menangis lah andai itu cara cikgu dpt melepaskan perasaan ...

Puteri Satu said...

naper lak cikgu sorang nih....

macha_sezs said...

cool bro!head up! face the world!

chill~~

*ntahapekemendeakucakapni*

lalala

Ahmad Azrin Aziz said...

jangan la menangis..

tak amarikaaa la menagis2 ni..

kasihlatifah78 said...

aduihh..jiwang plak cikgu ni rupanya...

pakpainan ... said...

aik ... bunyi macam parah jer ...

LotsOfLove-Pearls said...

awat hang kekacauan amat neh?
be happy bah..
dont be sad2..
not gud for ya hensem face..
huhu..

cheers up!
Cepat update blog hang..
Entry yang best2..
huhu..

Be Happy!

LotsOfLove-Pearls said...

Sumtin BAD happened ker?

LotsOfLove-Pearls said...

Salam FADH..
Aku xjumpa ruang nak comment kat entry atas tu..

Nampaknya Fadh agak 'stress' dengan hidup Fadh..

Mungkin kita boleh menoleh ke belakang tapi usah menyesalinya kerana kita telah mencorakkan HIDUP yang kita ada HARI INI..

"Andai Aku Tahu" itulah yang membuatkan Fadh tertekan..
Telah berlalu semalam dan yang kita ada HANYAlah HARI INI untuk ESOK.

Terus melangkah berbekalkan "ANDAI AKU TAHU"..

Semoga 3 perkataan itu tidak akan ada 5 tahun akan datang..

Terus CERIA..
HIDUP terlalu singkat untuk kita TANGISI, BERSEDIH..

Fadh said...

Rakan2 Sekalian :

Terima kasih di atas kunjungan dan kata2 nasihat dan semangat yang diberi. Aku amat menghargainya. Maaf andai aku berahsia. Biarlah ianya aku simpan seerat mungkin dalam lipatan sejarah hidup aku. Akan aku jadikan ianya satu pengajaran yang amat berguna buat aku untuk terus menongkah arus hidup yang sememangnya sukar dan mencabar. Hanya mereka yang benar2 tabah dan cekal berjaya mengharunginya. TERIMA KASIH sekian kalinya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...