Suka Blog Ini?

Ikut Dengan Email

Hati Seorang Isteri

17 February 2009

089 : Ahhh...Susah Susah Aje

Nak kata best...puas dah aku belek dan telek kat mana bestnya. Nak kata gila...rasanya aku waras lagi. Tapi kenapa yer si ayu_mkay tiba-tiba dengan tidak semena-mena menganugerahkan pingat darjah kebesaran kepada aku. Banyak sangat ke jasa bakti aku lakukan pada nusa dan bangsa? Jadi aku serba salah. Nak ambil rasanya tak layak pun terima anugerah nie. Tak terima ada pula yang terasa hati. Bak kata pepatah orang lama yang suka mematahkan kata "Ditelan mati mak, diluah mati bapa". Hendak dikemam tapi lama mana aku mampu mengemamnya.


Oleh itu dengan rasa rendah diri dan sedar diri, aku terima anugerah yang diberi seadanya. Setulus dan seikhlas hati, terima kasih di atas penghargaan ini. Jika hendak dinilai, tidak selayaknya aku diberi penghargaan sebegini. Andai ada yang merasakan aku tidak layak, suarakanlah pendapat dan keluhan anda. Aku sudi menerima apa jua kutukan dan kecaman.


Dan seperti yang disyaratkan sebagai tanda aku menerima anugerah ini maka dengan besar hati dan jantung aku isytiharkan bahawa aku ingin menganugerahkan award ini kepada:
Semoga dengan penganugerahan ini maka akan menyemarakkan lagi semangat dan tenaga zahir serta batin kalian berempat untuk terus berblog. TAHNIAH.

19 comments:

ayu_mkay said...

salam cikgu :)

waaaah anugerah berprestij tu :P

LotsOfLove-Pearls said...

Wahahaha..
Tahniah!

ASE1 said...

layak atau tidak , bkn kita yg menentukan ... penilaian dan pandangan individu berbeza .. cikgu fadh mmg layak , tahniah !

macha_sezs said...

fuii..tahniah. tahniah..

kene xde party2 ke?

lalala~~

dzul said...

tq sbb pass kat aku..aku ambik wei..lama gk x kena tag maklum kalau kena aku malas jawab..hee..

Fadh said...

ayu_mkay:

terima kasih sbb bagi anugerah pada saya...saya terima seadanya.

LotsOfLove-Pearls:

terima kasih sbb sudi jenguk bog yang tak seberapa nie.

smurf:

terima kasih

macha_sezs:

terima kasih. pati sirap,sarsi, oren, strawberry banyak laa kat umah aku...hu hu hu

dzukarnain mohamad:

amik jgn tak amik...org dah bagi kan...

LotsOfLove-Pearls said...

Adedede..
tersentuh pulak..
Kitakan selalu kunjung mengunjung..

ngeeee..

Fadh said...

LotsOfLove-Pearls:

Ha ha ha...betul2...

mr.Sen$ei said...

tepuk2 untuk cikgu fadh

Fadh said...

mr. Sen$ei :

ahh...aok buat koi malu jer...ha ha ha

LotsOfLove-Pearls said...

Oit..
cepat ko update blog neh..
huhu..

Fadh said...

LotsOfLove-Pearls:

ha ha ha...nanti laa aku update...draft ada 4-5 dah tapi xsiap lagi...aku nak update blog kena ada feel...baru best hu hu hu

kasihlatifah78 said...

tahniah ler..dapat anugerah dah.. hihihi..

manje said...

salam cikgu

:) amboi... amboi

BudAk hijAu said...

perghh!!

tahniah2.. :D

Fadh said...

kasihlatifah78:

alaa...biasa2 jer. Terima kasih.

manje: he he he dah org bagi kena laa amik.

budakhijau:

terima kasih2 he he he

LotsOfLove-Pearls said...

Busy amat ya..
huhu..
ok ar..
menanti jak neh..

Puteri Satu said...

wah...harus belanja aku nih....ni baru pingat dari ayumkay..nanti harus dari sultan pahang lak nih...wekekekke..

Fadh said...

LotsOfLove-Pearls:

ha ha ha busy laa jugak...

PuteriSatu: ha ha ha lambat lagi laa aku nak merasa pingat dari sultan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...