Suka Blog Ini?

Ikut Dengan Email

Hati Seorang Isteri

22 January 2007

039 : Akan Aku Sapu Sawang2 Itu...!

Maaf...hanya itu yang mampu aku ucapkan pada kalian yang masih sudi menjengguk blog ini...!

Ntah mengapa...tiba-tiba hati ini tergerak untuk membuka blog setelah hampir sebulan aku biarkan ianya sepi bersawang...mungkin kalian tertanya2...kemana perginya tuan punya blog...dan kenapa dah lama tak update...sebenarnya...aku masih di sini...cuma aku amat sibuk kebelakangan ini...tahun baru...sekolah dibuka...kerja yang bertimbun...perlu dibereskan dalam tempoh waktu yang singkat...sibuk mengajar...sibuk menyiapkan borang KWAPM...sibuk dengan itu...sibuk dengan ini...dan macam2 lagi...hinggakan aku jadi lupa pada blog ini...!

Insyallah...aku akan kembali menulis di blog ini...mungkin juga setelah dirangsang oleh saudara Azhar Ahmad yang mempelawa aku untuk menulis entri bagi JAKUN...membuatkan aku kembali bernafsu untuk menulis...untuk kalian yang tak tau lagi apa itu JAKUN...sila klik kat nama Azhar yang bergerak-gerak tue...Tapi aku belum memberikan jawapan yang pasti...samada nak sertai atau tidak...aku bimbang masa tidak mengizinkan...!

Akhir sekali untuk entri "pembersih sawang" ini...harap belum berlambat untuk aku mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2007... SELAMAT MENYAMBUT MAAL HIJRAH 1428...!

6 comments:

Azhar Ahmad said...

Haaaa... Ingat cikgu dah lupa. Takpe cikgu, saya dah aim entri cikgu. Cikgu tak sempat, nanti saya grab je yang mana berkaitan k...

RaFFLeSiA MeRaH said...

aik...tadi dah komen, pehtu x kuar lak, naper yerk...sibuk yer cikgu, takper laa...sibuk cikgu utk nusa dan bangsa...huhuhuhu...

Fadh said...

sibuk????/ye ker???????hahahaha..huhuhuhuhu....

irwan said...

lama tak nampak kat blog zac... slalu tu ada jer kan kan kan...

slmt kembali dari pertapaan... :-)

13may said...

hahha....teruskan berkarya!

Fadh said...

bro azhar :

niat nak wat entri lain dan submit...tapi klau dah tak sempat nak wat camner kan...ikut laa...klau bro rasa ader n3 yg sesuai...masukkanlah sekali...thanks...!

rafflesia merah :

tentu ko masuk blog aku ari2 kan...cian ko...terima kasih sbb sudi datang menjengah...!

sutera biru :

sibuk yang memang sibuk...klau selalunya meyibuk tapi kali nie mmg sibuk...!

ita :

dia merajuk...aku pun tumpang rajuk dia tue...thanks!

13may :

thanks...insyallah...akan diteruskan...!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...