Suka Blog Ini?

Ikut Dengan Email

Hati Seorang Isteri

17 December 2006

Aku Tak Tahu...!

Ngape ntah...sejak 2 hari yang lepas...aku tak bleh bukak blog sendiri...blog org lain aku bleh bukak...tapi bila bukak blog sendiri...separuh jer yg ader...yg lain2 tak kuar...apa silap nyer pun aku tak tahu...n3 nie pun ntah bleh ntah tidak aku publish...mungkin korang bleh bukak blog aku...cuma aku jer yg tak bleh bukak abis...mungkin ader silap kat maner2 kot...!

Yang tambah menghairankan...aku bukak guna handset bleh plak...siap bleh bukak komen lagi...tapi mahal dia punya charge...kejap jer abis RM10.00...klau selalu guna handset...mau aku anak beranak makan maggi jer...!

Aper pun...aku tengah siasat apa masalah nyer...aku cuba baiki mana2 yg aku tau dan patut...setakat yg aku reti jer laa...bukan banyak pun yang aku reti...he he he...!

4 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

aku ingat ko sakit lagi, rupanyer problem blog ko yerk...aku pun jumaat x bukak pun blog ko, sbb ader majlis lain...mkn maggi? hehehehe...ok ape...jimat belanja nko anak beranak...key, nak baca entry atas tu pulak...

Fadh said...

rafflesia : kesihatan aku dah ok...alhamdulillah...cuma kena beringat...klau rasa nak kencing...jgn tahan2 terus gie buang...!

ZaKiN said...

hohohoho.. masalah yg sama ngan aku.. dah settle..

Fadh said...

maniq: yaa...sama2 kita boikot oggix...he he he!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...