Suka Blog Ini?

Ikut Dengan Email

Hati Seorang Isteri

18 December 2006

Aku Dah Tau...!

Sebelum baca n3 nie, korang kena baca n3 "Aku Tak Tau" kat bawah sbb ianya saling berkaitan...selepas merasa bengang sejak 2 hari yang lepas...maka aku dah tau punca masalah kenapa blog aku tak bleh dibukak sepenuhnya...!

Selepas bersms ngan maniq mlm tadi...aku bukak blogger pagi nie dan delete shoutbox oggix...kemudian save dan republish...kemudian aku view blog...dan hasil nyer...blog aku dah bleh dibukak sepenuh nyer...!

Kesimpulan yg aku dapat buat ialah punca masalah kenapa blog aku tak leh dibukak sepenuh nyer ialah 'oggix'...so aku amik keputusan tak nak letak dah shoutbox dari oggix...mmg ia nyer menyenangkan klau korang nak tinggalkan mesej kat aku...tapi klau dah menyusahkan plak sampai tak leh nak bukak blog...adalah lebih baik aku delete jer menatang alah tue...!

5 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

oggix tu ape?? cam org chatting tu kerr? aku agak2 jer laa, betul dak aku x pasti...weiii, aku ni dah cam enjit2 semut lak...duk baca entry ko kat bwh, pehtu naik atas pulak...adehhhh....len kali ko wat satu2 entry sudah...rangkum kan sumer sekali...abih citer, kot panjang mane pun aku abih gak baca...

13may said...

hahha...buh aje chat box cam aku..simple & easy...

Fadh said...

oggix ialah pembekal/laman web yg sediakan shoutbox dan mcm2 lagi...ko perasan tak selama nie...kat belah kanan bawah colom ada2 sajer ada shoutbox...tujuan nyer ialah org bleh tinggalkan mesej kat kiter...cam chatting laa lebih kurang...cuba masuk blog maniq...ader shoutbox...blog13may pun ader...tak per laa...aku wat camni...rasa ader byk jer n3 aku...he he he...!

13may : aku pun cadang nak guna yang lain plak...menyakitkan hati betul ko menatang oggix tue...!

ZaKiN said...

hohoho.. aku pon dah padam..komen pendek2.. kejar masa

Fadh said...

maniq: bagus...tindakan yg bijak lagi berani...kejar jgn tak kejar...!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...