Suka Blog Ini?

Ikut Dengan Email

Hati Seorang Isteri

15 November 2006

Aku Lupa Dan Tak Ingat...!

telah ku tahtakan kau di hati ini...,
tempat ku bersandar dan mengadu...,
cukup bagi ku di dunia ini...,
teman hidup hanya kau satu...,

bagiku tiada kekasih sehebatmu...,
yang sentiasa memahami hidupku...,
tanpa mengira ruang dan waktu...,
kau tetap di sisiku selalu...,

aku berjanji padamu...,
akan setia semampuku...,
jika tersilap maafkan...,
tapi jangan kau tinggalkan ku...,

ku ingin bersama mu...,
bila dan di mana pun...,
kerana ku rasa cinta mu segala...,
hidupku kini aman sentosa...,

ku nyanyi lagu ini...,
kerana ku bahagia...,
sebutir cinta yang lebih berharga...,
dari semua yang ada di dunia...,

telah ku tahtakan kau di hati ini...,
tetap satu selamanya...!



p/s : ini lirik lagu...tapi aku tak ingat tajuknya dan kumpulan mane yang nyanyikan lagu nie...lagu nie popular penghujung 90-an...tak silap aku dalam tahun 1998-1999...aku suka sgt lagu nie...puas aku cari cd lagu nie...tapi tak jumpa...pada sape2 yang tau tajuk lagu nie dan ada cd atau mp3...mohon jasa baik dapat laa dikongsi dengan aku...dulu aku tujukan lagu nie kat isteri tersayang...masa bercinta dulu...sekarang nie...aku masukkan dlm blog aku nie...sbg tatapan bersama...moga terselit sedikit pengajaran dan kebaikan yang dapat kita kongsikan bersama...!

4 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

aku mintak maap ler, memang aku x tahu menahu lagu sape ni...dah jenuh aku cuba nyanyi ni ha...blurr otak aku...muehehehehe...

ZaKiN said...

aku tau.. tapi dah kabor kat ko.. hohoho

Fadh said...

rafflesia merah : tak per...aku tak kisah...mesti ader org yg tau...!

maniq : haa...kan betul...maniq mesti tau punya...maniq nie terer orgnya...terima kasih maniq...!

acui JPN said...

Kumpulan Twins
Tajuk Lagu: Satu Selamanya
Komen: Lagu ni memang best sangat terutama yang sedang lena diulit cintan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...